jcporcel.tumblr.com

Monday, March 17, 2008

- Karma attack

So... yesterday was supposed to be the launch of the comic... but as always, good old Murphy had to do his little tricks on all of us. My computer actually died on Friday morning... after several attempts at restoring its life back I finally gave up and, with tears in my eyes, dropped it the repair shop. Sadly... that means no Photoshop for me, or FTP client... of Internet for that matter... So there's absolutely no way of doing the comic... or uploading it... And, on top of everything... turns out that my stupid university id is also a bit outdated so I was unable to access the university's Internet (or building) until today... So there, life sucks as always.

Anyway, I guess the comic will have to wait until my PC is back to the land of the living...


----------------------------------------
Pues resulta que ayer era supuestamente el lanzamiento del comic... pero obviamente el buen y viejo Murphy tenia que hacer de las suyas. Mi computadora murió el viernes en la mañana y despues de varios intentos por devolverle la vida finalmente me rendí y, con lágrimas en los ojos, fui a dejarla a servicio técnico. Lo cual tristemente significa que no hay Photoshop, o cliente FTP, o internet.. en resumen, no hay manera alguna que pueda hacer o subir nada a ningun lado. Encima de todo, resulta que mi id de la universidad esta un poco desactualizado asique no pude acceder a la internet en la universidad durante todo el fin de semana. Asique ahi lo tienen, la vida apesta.

Como sea... supongo que el comic tenrá que esperar ahsta que mi compu retorne a la tierra de los vivos....

No comments: